Imagine je programovací jazyk. Môžeš pomocou neho rozkazovať počítaču, tvoriť hry a rôzne užitočné programy. Ak ešte tento jazyk nepoznáš, pozri si odkazy, možno sa ti Imagine zapáči. Ak si už skúšal programovať, zvládneš vyriešiť aspoň niektoré úlohy Náboja. Potešíš tým všetkých Bitlanďákov a získaš veľa bodov do Bitboja. Zároveň sa môžeš potrénovať na školské kolo Imagine cup
(Všetky ZŠ zapojené do projektu infovek majú prístupný program Imagine.Obráť sa na správcu učebne)

Pozor! Pozor!

Školské kolá celoslovenskej súťaže Imagine cup sa budú konať 20. 4. 2005 Súťaž Imagine cup

Náboj

1. úloha (50 bodov)

Vytvorte projekt, v ktorom korytnačka bude mať zmenenú podobu (tvar) a bude sa dať ovládať tlačidlami (dopredu, dozadu, otoč o 45°, zapni kreslenie, vypni kreslenie)

2. úloha (100 bodov)

Vytvorte projekt, v ktorom korytnačka bude mať zmenenú podobu (tvar) a bude sa dať ovládať tlačidlami (dopredu, otoč o 45°, kresli štvorec, kresli obdĺžnik, kresli trojuholník)

3. úloha (250 bodov)

Vytvorte projekt, v ktorom nás naučíte spoznať, čo je na vašich obrázkoch. Nech sa na obrazovke objavia aspoň 4 obrázky (na obrázkoch môžu byť zvieratá, rastliny, rozprávkové bytosti alebo čo sa vám páči) a na spodnom okraji obrazovky názvy obrázkov. Ak hráč presunie obrázok k správnemu textu, objaví sa nápis "Super!". Ak ho presunul k nesprávnemu textu, obrázok sa presunie na náhodne miesto na obrazovke.

4. úloha (250 bodov)

Zamaskujte korytnačku ako pavúka. Pavúk nech spí v strede diery (kružnica s polomerom 200). Nad dierou je nápis „Zobuď ma“. Ak na pavúka niekto klikne myšou, začne robiť sieť. Najprv naťahá 6 nití (čiar) od stredu k okraju diery rovnomerne (pod rovnakým - 60 stupňovým uhlom). Potom natiahne ďalšie nite tak, aby tvorili pravidelný 6uholník s vrcholmi na priesečníkoch okraja diery a naťahaných 6 nití. Potom sa posunie po niti bližšie ku stredu o vzdialenosť 50 a znovu naťahá nite do menšieho sústredného 6-uholníka. To zopakuje ešte 2x a nakoniec zaparkuje v strede pavučiny a nad dierou sa objaví nápis „Nikto tu nie je. Nerušiť!!!“ (pomôcka: vzdialenosť od stredu k vrcholu 6uholníka je rovnaká ako strana 6uholníka)

Pošli svoj projekt

V názve súboru uveď svoj Nick-prezývku na Bitlande a číslo úlohy. Súbor by mal mať príponu imp. Napríklad: Saxana_2.imp

$maxsize) { printf("CHYBA: Súbor $_POST[soubor]_name má väčšiu veľkosť ako stanovená maximálna veľkosť súboru, ktorá je $ms kB."); $ok=0; } if($ok&&file_exists($s)) { printf("CHYBA: Súbor $_POST[soubor]_name už existuje. Nemôžete pridať súbor s rovnakým menom."); $ok=0; } if ($ok) { if(!(copy($_POST[soubor],$s))) printf("CHYBA: Súbor $_POST[soubor]_name nemohol byť skopírovaný. Kontaktujte správcu."); else { chmod($s,0644); printf("\"školník\"

Súbor $_POST[soubor]_name bol úspešne odoslaný školníkovi Rubíkovi.
Keď sa vráti z nemenovaného hypermarketu, pridá vám body do Bitboja

"); } } } } ?>