Baltík 3 je programovací jazyk. Môžeš pomocou neho rozkazovať počítaču, tvoriť hry a rôzne užitočné programy. Ak ešte tento jazyk nepoznáš, pozri si odkazy, možno sa ti Baltík zapáči. Ak si už skúšal programovať, zvládneš vyriešiť aspoň niektoré úlohy Náboja. Riešiť môžeš úlohy len z jednej kategórie.Vyber si kategóriu: buď P -programátor alebo PP- profiprogramátor.
(Všetky ZŠ zapojené do projektu infovek majú prístupný program Baltík3. Obráť sa na správcu učebne.)


V Čarodejníckom svete sa stále niečo deje. Najvyšším bielym čarodejníkom sa stal veľký Saruman. A Baltík teraz potrebuje tvoju pomoc. Odmení sa ti bilármi (bodmi do Bitboja)
Úlohy kategórie P    Úlohy kategórie PP

Pošli svoju úlohu

V názve súboru uveď svoj nick-prezývku na bitlande číslo úlohy a kategóriu. Súbor môže mať príponou bpr,bzip alebo zip. Napríklad: Saxana_4P.bpr

$maxsize) { printf("CHYBA: Súbor $_POST[soubor]_name má väčšiu veľkosť ako stanovená maximálna veľkosť súboru, ktorá je $ms kB."); $ok=0; } if($ok&&file_exists($s)) { printf("CHYBA: Súbor $_POST[soubor]_name už existuje. Nemôžete pridať súbor s rovnakým menom."); $ok=0; } if ($ok) { if(!(copy($_POST[soubor],$s))) printf("CHYBA: Súbor $_POST[soubor]_name nemohol byť skopírovaný. Kontaktujte správcu."); else { chmod($s,0644); printf("\"školník\"

Súbor $_POST[soubor]_name bol úspešne odoslaný školníkovi Rubíkovi.
Keď sa vráti z nemenovaného hypermarketu, pridá vám body do Bitboja

"); } } } } ?>

 

Pozor! Pozor!

Sú sprístupnené úlohy školského kola celoslovenskej súťaže Baltík 2005 - termín odovzdania úloh 21.3.2005